دسته‌ها
اخبار

برنا – ترابری ایمن نزدیک به ۳۹۰ هزار مسافر در مسیرهای داخلی


یونیت آزاد خبر – به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، مرتضی سالاری در تشریح عملیات حمل و نقل مسافر  در سطح بنادر غرب استان گفت : ۱۷ هزار و ۸۴۱ فروند شناور مسافری در بنادر غرب هرمزگان طی این بازه زمانی تردد نموده که رشد ۱۹ درصدی را درپی داشته است .
وی افزود : در این مدت یک هزار و ۱۷۴ فروند شناور تجاری در بنادر غرب هرمزگان پهلو دهی شده که در همسنجی با مدت مشابه سال قبل  رشد ۳۶ درصدی داشته است .
ترابری بیش از ۱۴ هزار مسافر در مسیرهای بین‌المللی
مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان در ادامه از افزایش ۱۱۵ درصدی و ترابری ایمن نزدیک به ۳۹۰ هزار مسافر و گردشگر در مسیرهای داخلی و جهش پنج برابری و ترابری بیش از ۱۴ هزار مسافر در مسیرهای بین‌المللی طی هفت ماهه سال جاری خبر داد.
سالاری افزود : در حوزه سفرهای داخلی از بنادر لنگه، آفتاب و چارک به مقصد کیش، ابوموسی و سایر جزایر خلیج‌فارس و بالعکس طی این مدت ۳۸۹ هزار و ۶۹۶ نفر سفر جابجا شدند.  
وی بیان کرد : در بخش مسافرت‌های دریایی بین‌المللی(به مقصد بنادر کشور امارات متحده عربی) نیز با ترابری ۱۴ هزار و ۳۹۴ نفر مسافر ، بنادر غرب استان افزایش ۵۸۹ درصدی را در کارنامه عملیاتی به ثبت رسانده است. 
سالاری بیان داشت : مرکز جستجو و نجات دریایی (MRCC) بنادر غرب هرمزگان با هفت پیام اولیه و ۴۱ عملیات جستجو و نجات ، موفق به نجات جان ۲۰ نفر در آب‌های حوزه استحفاظی خود شده است.
انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

∎​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *