دسته‌ها
اخبار

یونیت آزاد خبر – قیمت ام وی ام X۲۲ پرو اعلام شد


به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اسب بخار، مدیران خودرو قیمت ۵۸۰ میلیون تومانی را برای ام وی ام X22 پرو در نظر گرفته است. به عبارت ساده تر X22 پرو حدود ۸۱ میلیون تومان گران تر از نسخه قبلی این کراس اوور جمع و جور است.
معرفی ام وی ام X22 پرو 
ام وی ام X22 پرو به پیشرانه یک لیتری ۳ سیلندر توربو شارژر و GDi مجهز است که ۹۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر تولید می کند. سیستم انتقال قدرت X22 پرو از نوع CVT با تعویض دنده مصنوعی ۹ سرعته است و مانند گذشته توان را به چرخ های جلوی این خودروی مونتاژی می رساند.​
نمایشگر لمسی ۹ اینچی، بدنه دو رنگ، سانروف، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، دوربین و سنسور پارک عقب، چراغ های LED جلو، تهویه الکتریکی دستی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، تریم داخلی چرم مصنوعی، سنسور نور، دو کیسه هوا، سنسور باد تایرها، ترمز پارک برقی، اتوهلد و… از جمله امکانات و ویژگی های ام وی ام X22 پرو است.
ایکس ۲۲ پرو در بحث طراحی تفاوت های قابل توجهی در بخش کابین نسبت به نسخه قبلی دارد و از سویی در بخش طراحی بیرونی، الگوی جلوی خودرو نیز تغییر کرده است. همچنین در بخش عقب، برخی اجزا بازطراحی شده اند و سبکی به روزتر را به خود گرفته اند.

در حال حاضر ام وی ام X22 پرو رقیب خودرویی مانند جک S3 کرمان موتور بوده و احتمال آن بسیار است که به خاطر سیاست های عرضه مدیران خودرو، نسخه جدید X22 نیز موفقیت های نسخه قبلی را در زمینه فروش تجربه کند.​​

ام وی ام X22 پرو چه مشخصات فنی دارد؟
ام وی ام X22 پرو به پیشرانه یک لیتری ۳ سیلندر توربو شارژر و GDi مجهز است که ۹۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر تولید می کند. سیستم انتقال قدرت X22 پرو از نوع CVT با تعویض دنده مصنوعی ۹ سرعته است و مانند گذشته توان را به چرخ های جلوی این خودروی مونتاژی می رساند.

امکانات X22 پرو چیست؟
نمایشگر لمسی ۹ اینچی، بدنه دو رنگ، سانروف، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، دوربین و سنسور پارک عقب، چراغ های LED جلو، تهویه الکتریکی دستی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، تریم داخلی چرم مصنوعی، سنسور نور، دو کیسه هوا، سنسور باد تایرها، ترمز پارک برقی، اتوهلد و… از جمله امکانات و ویژگی های ام وی ام X22 پرو است.

قیمت ام وی ام X22 چقدر است؟
مدیران خودرو قیمت ۵۸۰ میلیون تومانی را برای ام وی ام X22 پرو در نظر گرفته است. به عبارت ساده تر X22 پرو حدود ۸۱ میلیون تومان گران تر از نسخه قبلی این کراس اوور جمع و جور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *