دسته‌ها
اخبار

فارس – مشاوره حقوقی رایگان آنلاین و تلفنی 24 ساعته



شما می توانید در هر یک از زمینه های حقوقی، کیفری، خانواده، تنظیم دادخواست، اظهارنامه و لایحه، پاسخ سوالات خود را به صورت فوری دریافت نمایید زیرا وکلای خبره موسسه حقوقی تهران وکیل با دارا بودن یک تیم خبره از وکلای پایخ 1 دادگستری آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره حقوقی به هم وطنان عزیز است.
 
چرا مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری؟
آنچه لازمه موفقیت انسان در دستیابی به خواسته های خود در تمامی زمینه های راهبردی و تخصصی است بلاشک استفاده از نظرات متخصصین و کارشناسان مربوط به این حوزه است. صرف علم و دانش نیست که مشاوران و کارشناسان را  از یکدیگر متمایز می نماید بلکه تجربه و مهارت بیان مطالب نیز دو عنصر لازم برای ارائه کامل ترین و بهترین نظرات مشاوره است. مشاوره حقوقی نیز از این قاعده مستثنی نیست و گستره مباحث حقوقی نیازمند احاطه کامل بر این زمینه است زمینه‌های کیفری خانواده، ملکی قراردادهای خصوصی، رابطه بین کارگر و کارفرما و دیوان عدالت اداری عناوین کلی است که می‌توان برشمرد که پیش از اقدام به هر یک از موارد فوق‌الذکر برای جلوگیری از ابتلای جلوگیری از اطاله های بی مورد دادرسی در دادگاه ها، انتخاب دادگاه صالح، جمع آوری و استفاده احسن از ادله و نحوه تنظیم لوایح و پیشبرد مراحل دادرسی از جانب خوانده و یا خواهان به مشاوره با مشاوران حقوقی و وکلای دادگستری نیاز دارد.
متاسفانه بسیار اتفاق می‌افتد که پس از ماه‌ها و سال‌ها پرونده‌ها در دادگاه مفتوح بماند و نتیجه مقتضی و مناسب حاصل گردیده نشده و بعد از گذشت مدت ها به مشاوران و وکلا مراجعه می‌شود که هزینه‌های بلاجهت و گاها بسیاری برای پرونده شده است و ازهمه مهمتر هزینه زمانی و وقتی است که از طرفین دعوا صرف و ضایع شده است بی آنکه رایی صادر شده باشد. توصیه می شود به منظور جلوگیری از اتلاف وقت و کاهش سردرگمی ها از مشاوره حقوقی تلفنی، آنلاین یا حتی به صورت حضوری استفاده نمایید. شما همچنین می توانید از مزایای مشاوره حقوقی رایگان نیز بهره مند شوید و این خدمات محدود به شهروندان تهران نیست وشما می توانید از هر کجا که هستید با بهترین مشاوره حقوقی در تهران در تماس باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

آیا مشاوره حقوقی برای من مفید است؟
گرفتن مشاوره حقوقی برای هر شخص لازم است و می تواند گره های زیادی را از کار ویب گشاید. لازم به ذکر است خیل عظیمی از پرونده‌ها مانند پرونده‌های کیفری، چک و… زمان بسیار مهم و مطرح می‌باشد و مرور زمان سبب ضایع شدن حقوق فرد می‌گردد. صرفا به سبب جهل و عدم علم بر این موضوع  امکان طرح دعوا از بین می‌رود و مرور زمان طرح دعوا و اجرای رای بر آن پرونده بار می گردد مانند ماده ۳۱۸ قانون تجارت که مرور زمان طرح دعوای چک علیه صادرکننده تاجر را پنج سال بیان کرده است و پس از آن امکان طرح دعوا ساقط میگردد و یا در جرایم کیفری که زمان صرفا یک سال پس از وقوع جرم می باشد و پس از آن صرفا ضرر و زیان از طریق دادگاه های حقوقی قابل مطالبه است.
مشاوره حقوقی تلفنی شبانه روزی به صورت رایگان
گروه تخصصی وکلای تهران با مشاورین و وکلای مجرب بسیاری در سطح ایران همکاری می نماید که پس از مشاوره حقوقی با همکاران ما اطلاعات کافی و لازم را در راستای پیشبرد هرچه بی نقص پرونده ها دریافت می کنید. مشاوره حقوقی تخصصی در گروه وکلای تهران به صورت تلفنی و حضوری ارائه می گردد که افراد از شهرستان و سایر استانها به جز تهران نیز می توانند این امکان را داشته باشند که با وکلا و مشاورین این گروه صحبت کنند و به طور کامل و جامع پاسخ سوالات خود را دریافت نماید. آنچه حائز اهمیت است و وجه تمایز این گروه با موسسات مشابه این است که این مشاوره ازجانب وکلا و مشاورین ارائه می گردد که بی شمار پرونده در موضوعات مطروحه داشتند و رای مثبت از دادگاه اخذ نموده اند. مشاوره تلفنی و آنلاین تخصصی به صورت رایگان توسط وکلا و مشاورین این دفتر ارایه میگردد که شما را بی نیاز از صحبت و تماس با سایر دفاتر و موسسات حقوقی می نماید.
مشاوره حقوقی تلفنی این امکان را به مخاطب می دهد که سریع تر به پاسخ خود دست یابد و از پروسه پرونده خود آگاه شود.

چگونه مشاوره حقوقی دریافت کنیم؟
اعلام موضوع به اپراتور موسسه وکلای تهران سبب این میشود که تخصصاً به وکیل یا مشاوری وصل شود که  بهترین و موثرترین راهنمایی حقوقی ارائه گردد و ارتباط با دفتر حقوقی که با گروهی از وکلا و مشاورین حقوقی همکاری مینماید این مهم را برای شما آسان و دردسترس مینماید. و در ادامه ارجاع پرونده به وکیل متخصص با پیگیری های لازم وکیل آسودگی خاطر موکل را به همراه خواهد داشت.
مشاوره حقوقی در پرونده های حوزه خانواده
آنچه لازم است که در این زمینه وکیل و مشاوره حقوقی بداند اطلاعات راجع به انواع طلاق، نفقه، مهریه ، اجرت المثل ایام زوجیت، استرداد جهیزیه ، حضانت و… است. تسلط بر تمامی مباحث مذکور است که پاسخی جامع و دقیق به مراجعه کننده می دهد،که هم اکنون گروه وکلای تهران با بهره‌گیری از وکلای متخصص در این زمینه و با حذف جلسات مشاوره و با حداقل حق الوکاله این امکان را برای موکلین فراهم می آورد که در سریع ترین زمان ممکن این پروسه را طی نمایند.
مشاوره حقوقی در پرونده های ملکی
رایج ترین و گاهاً مهم ترین پرونده های دادگستری ایران مربوط به این حوزه می‌باشد. تصرف عدوانی، خلع ید،تخلیه ید، سرقفلی و حق کسب و پیشه، حکم تخلیه و دستور تخلیه، اثبات مالکیت و الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به تحویل مبیع از نمونه مباحثی است که اشراف کامل وکیل و مشاور حقوقی مربوط به این حوزه را طلب می کند، تخصص وکیل و مشاور حقوقی اطاله دادرسی در این زمینه را می کاهد و شاهد کاهش چشمگیر زمان دادرسی پرونده ها می شود، بسیاری از پرونده های ملکی مانند تصرف عدوانی که رای بلافاصله قابل اجراست ارائه ادله مناسب و به کارگیری آن سبب حصول رای مقتضی و مناسب در اسرع وقت می شود.
مشاوره حقوقی در پرونده های کیفری
گاهاً.پیچیده ن و حساس ترین پرونده در محاکم دادگستری مربوط به پرونده های کیفری است.  قانون مجازات اسلامی  مباحث مربوط به این حوزه را پوشش می‌دهد که لازمه ارائه مشاوره تخصصی در این زمینه احاطه کامل بر قانون مجازات اسلامی و قانون کاهش مجازات تعزیری است ،رای قطعی پرونده های کیفری سبب سو سابقه کیفری برای محکوم علیه می باشد فلذا اهمیت طرح دعوا یا دفاع در این پرونده‌ها دوچندان می باشد و مشاوره با وکلای تخصصی که در حوزه‌های پرونده های کیفری فعال میباشد راهگشای بسیاری از مسائل طرفین دعوا می باشد.
مشاوره حقوقی در حوزه دیوان عدالت اداری
اصل ۱۷۰ و ۱۷۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران راجع به دیوان عدالت اداری است که به منظور رسیدگی به شکایات و تظلمات و اعتراضات مردم نسبت به مامورین و واحدها و آیین نامه های دولتی مانند تصمیمات قطعی هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری کمیسیون هایی مانند کمیسیونهای مالیاتی، هیئت حل اختلاف کارگر و کارفرما، کمیسیون موضوع ماده ۱۰۰، قانون شهرداری ،رسیدگی به شکایت از مشمولان قانون مدیریت خدمات کشوری و سایر مستخدمان واحدهاو… است که سبب تشکیل نهاد دیوان عدالت اداری زیر نظر قوه قضائیه است و همچنین ابطال آیین‌نامه‌ها و مصوبات دولتی مخالف با قوانین مدون و خارج از اختیارات قوه مجریه می باشد بر عهده دیوان عدالت اداری است،نحوه تنظیم دادخواست و ثبت آن در دیوان عدالت اداری ،صلاحیت‌ها ،ترتیب رسیدگی در شعب از نمونه موارد از نمونه مباحثی است که وکیل متخصص دیوان بر آن آگاهی کامل دارد و برای مشاوره و وکالت در دعاوی دیوان میتوان به وکیل متخصص دیوان عدالت اداری مراجعه نمود.
مشاوره حقوقی در حوزه کارگر و کارفرما
اداره کار نهادی مستقل برای شکوفایی های مربوط به پرونده های بین کارگر و کارفرما و دفاع چند جانبه و چند جانبه و خواندن نیازمند تسلط بر قانون کار آیین‌نامه‌ها نظریات مشورتی مشاوره‌ای و رویه های موجود که وکیل اداره کار متخصص و مجرب در زمینه جوان مسلط باشد در بین وکلای دادگستری و مشاور حقوقی معدود و محدود می باشد و لذا اگر پیش از ثبت دادخواست جلسه مشاوره تلفنی و حضوری با یکی از وکلای اداره کار مجرب وجود داشته باشد و راهکار مراجعین را تسهیل می‌کند.
اگر به دنبال وکیل رایگان در تهران هستید، توجه داشته باشید در تمامی حوزه های فوق الذکر وکلا تهران با متخصص و مجرب ترین وکلا و مشاورین حقوقی همکاری می نمایند و برای ارائه مشاوره در خدمت مراجعین محترم می باشد. به جهت مشاوره، تماس و ارتباط با وکلا و مشاورین حقوقی ما با گروه وکلای تهران در ارتباط باشید.
راه های ارتباطی با گروه وکلای تهران
www.tehran-atorney.com
02177221941
 09100911179
 09371135179
 09371135833

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *