دسته‌ها
اخبار

صرافی اکسکوینو چیست؟ بررسی ویژگی، مزایا و معایب آن

بدون شک اولین قدم برای فعالیت در زمینه ارزهای دیجیتال بعد از آموزش رمز ارز، انتخاب صرافی مناسب برای شروع فعالیت است. در این مقاله قصد داریم تا با شما مطالب مختلف در مورد صرافی اکسکوینو که یکی از معتبرترین و در عین حال محبوب‌ترین صرافی ایرانی است را به اشتراک بگذاریم.
مزایا و معایب اکسکوینو، ثبت نام در صرافی اکسکوینو، نحوه احراز هویت، کیف پول اکسکوینو و… همگی مواردی است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.
پیشنهاد ما به شما این است که اگر به دنبال یک صرافی معتبر ایرانی هستید که بتوانید به‌راحتی و در بستری امن اقدام به انجام تراکنش‌های خریدوفروش و سرمایه‌گذاری کنید، آشنایی با صرافی اکسکوینو را از دست ندهید.
سرفصل‌های این مقاله
معرفی صرافی اکسکوینو
صرافی اکسکوینو از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را در زمینه ارزهای دیجیتال در فضایی دوستانه، حرفه‌ای و قابل‌ اعتماد آغاز کرده است. روزانه چندین هزار کاربر در این فضا اقدام به خریدوفروش ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین، بیت‌کوین کش و… می‌کنند.
صرافی اکسکوینو در وب‌سایت اختصاصی خود ادعا دارد که با بهره گیری از تیم حرفه‌ای و مجرب بستری امن را برای انجام تراکنش‌های خریدوفروش برای کاربران خود فراهم کرده است.
از آنجا که طبق نظر برخی کارشناسان ایرانیان در رده ۶ ام علاقه‌مندان به ارزهای رمزنگاری شده در کشورهای جهان قرار دارند، این صرافی توانسته است که با توجه به مشکلات تحریم ایران و عدم دسترسی راحت ایرانیان به صرافی‌های خارجی رضایت بسیاری از کاربران ایرانی را در معاملات خریدوفروش ارزهای دیجیتال جلب کند.
خرید و فروش ارزهای دیجیتال در اکسکوینو
کاربران پس از ثبت‌نام و احراز هویت در اکسکوینو می‌توانند به‌راحتی و بدون هیچ‌گونه پیچیدگی اقدام به خرید و فروش بیت‌کوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین، پرفکت مانی و سایر رمزارزها با پایین‌ترین نرخ کارمزد و بهترین قیمت نمایند.
نرخ پایین کارمزد انجام معاملات در کنار سرعت بسیار بالا انجام تراکنش‌ها سبب محبوبیت این صرافی در بین کاربران و لذت بردن آن‌ها از نوسانات شکل‌گرفته در بازار ارزهای دیجیتال برای انجام تراکنش و اضافه‌کردن به دارایی‌های خود شده است.
به دلیل همکاری وب‌سایت اکسکوینو با پلیس فتا امکان کلاهبرداری و سوءاستفاده مربوط به حوزه رمزارزها در این صرافی به حداقل ممکن رسیده است.
آیا سایت excoino معتبر است؟
تیم اکسکوینو که از افراد متخصص در حوزه فناوری، امنیت شبکه و محتوا در زمینه ارزهای دیجیتال تشکیل شده است، امکان خرید و فروش محبوب‌ترین و برترین ارزهای دیجیتال را در بستری امن برای کاربران خود فراهم کرده است و کاربران خود را در امر نگهداری امن دارایی‌هایشان در کیف پول رمز ارز مخصوص اکسکوینو یاری می‌کند.
کاربران در صرافی اکسکوینو می‌توانند با خیال راحت و به‌سادگی در فضایی سالم بدون هیچ‌یک از موانع تحریم‌های اقتصادی از خریدوفروش و سرمایه‌گذاری رمز ارز لذت و به دنیای بدون واسطه ارزهای رمزنگاری شده راه پیدا کنند.
جدیدترین اخبار رمز ارز در اکسکوینو
یکی دیگر از قابلیت‌های وب‌سایت اکسکوینو ارائه به‌روزترین اخبار، آخرین مطالب و رویدادهای رمز ارز به همراه ارائه تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال است. این اطلاعات مفید و کاربردی که همیشه جزئی از پیش‌نیاز سرمایه گذاری در بازارهای مالی به شمار می‌رود، به کاربران کمک می‌کند تا اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهند و همیشه به‌روز باشند.
اپلیکیشن اکسکوینو
داشتن اپلیکیشن موبایل یکی مهم‌ترین قابلیت‌های یک صرافی است. صرافی اکسکوینو این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است تا با استفاده از اپلیکیشن اکسکوینو در هر مکان و زمانی با اتصال به اینترنت به مدیریت کیف پول خود بپردازند.
همچنین از طریق رسانه‌های اجتماعی می‌توانید علاوه بر مرور اخبار مربوط به حوزه ارزهای رمزنگاری شده با تیم اکسکوینو نیز در ارتباط باشید.
نحوه احراز هویت و ثبت نام در صرافی اکسکوینو
برای خرید  وفروش در صرافی اکسکوینو پس از ورود به سایت اکسکوینو باید ابتدا طبق مراحل زیر اقدام به ثبت‌نام در وب‌سایت اکسکوینو و احراز هویت در این سایت نمایید:

ابتدا با ثبت‌نام در سایت یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید.
ایمیل اعتبارسنجی ارسال شده از طرف اکسکوینو را تأیید کنید.
برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال ابتدا باید اقدام به تکمیل کردن بخش احراز هویت کنید.
در حساب کاربری خود بر روی گزینه احراز هویت کلیک کنید.
شماره همراه و شماره ثابتی که ثبت کرده‌اید را تأیید کنید.
شماره کارت بانکی که به اسم خودتان است را ثبت کنید.
پس از تکمیل تمامی مراحل فوق باید ۲۴ ساعت منتظر بمانید تا مدارک شما تأیید شود و کارشناسان با شما تماس بگیرند.
پس از تماس از طرف کارشناسان تیم اکسکوینو و تطابق مدارک حساب شما تأیید نهایی شده و پس از ۳ الی ۴ روزکاری امکان خریدوفروش در سایت برای شما فراهم خواهد شد.

چرا صرافی اکسکوینو را انتخاب کنیم؟
مزایا:

فراهم‌کردن شرایط خرید بدون واسطه با ریال
انجام تراکنش‌های لحظه‌ای با سرعت بسیار بالا
دریافت اکسکوین جایزه برای تراکنش‌های بالای ۲۰ دلار (در هر تراکنش بالای ۲۰ دلار معادل با ۲۵ درصد از کارمزد تراکنش خود اکسکوین جایزه دریافت می‌کنید.)
به‌ازای هر ۵۰ دلار برای هر یک از ارزهای موجود در کیف پول شما ماینینگ اکسکوین محاسبه می‌شود و به‌صورت ۵ درصد سالانه و روزشمار به کیف پول شما اضافه خواهد شد.
نرخ ثابت ۰.۲ درصد برای تبدیل ارز به ارز
پشتیبانی از تعداد قابل‌توجهی از ارزهای دیجیتال
محیط کاربری ساده و درعین‌حال حرفه‌ای مناسب برای تمامی کاربران
فراهم‌کردن امکان استفاده از درگاه رمز ارز از طریق این صرافی
پشتیبانی ۲۴ ساعته حتی در روزهای تعطیل
داشتن کیف پول اختصاصی
اضافه‌شدن ۲۲ رمزارز جدید به تعداد ارزهای دیجیتال اکسکوینو که علاوه بر معامله امکان نگهداری در کیف پول اختصاصی امن کاملاً ایرانی اکسکوینو را داراست.
امنیت بالای خریدوفروش
ارائه خدمات مبتنی بر فناوری بلاک‌چین
رابط کاربری آسان در کنار ارائه خدمات تخصصی
قابلیت فعال‌سازی سرویس پیامکی اکسکوینو برای دریافت گزارش تمامی تراکنش‌های خود
کارمزد بسیار پایین
ارائه کیف پول رمزارز به کاربران
دارای بیشترین تنوع تعداد کیف پول رمز ارز در مقایسه با سایر رقبای داخلی
پلتفرم دانش‌بنیان خدمات ارزهای رمزنگاری شده در ایران

معایب:

عدم وجود نمودار قیمتی برای تحلیل تکنیکال توسط کاربران
طولانی بودن زمان فعال‌سازی حساب کاربری

سخن پایانی!
همان‌طور که در ابتدای این مقاله اشاره کردیم صرافی اکسکوینو یک صرافی ایرانی است که از سال ۱۳۹۶ در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرده است و تا به امروز توانسته است با پیشرفت روزافزون خود و فراهم‌کردن شرایط و قابلیت‌های ویژه و منحصربه‌فرد خود محبوبیت زیادی در بین کاربران خود پیدا کند.
در آخر به‌عنوان جمع‌بندی نهایی با مقایسه این صرافی با سایر صرافی‌های داخلی و بررسی مزایا و معایب آن می‌توان نتیجه گرفت که این صرافی برای سرمایه‌گذاری، انجام معاملات خریدوفروش و… انتخابی ایده‌آل و کاملاً درست است. نظر شما چیست؟

برای ثبت نام در صرافی کوینکس (CoinEx) با ۳۰% تخفیف کارمزد معاملات کلیک کنید!
برای ثبت نام در صرافی بایننس (Binance) با تخفیف کارمزد معاملات کلیک کنید!
توجه: برای انجام معامله در بایننس حتما با آی پی خارج از ایران وارد شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *