دسته‌ها
اخبار

تجارت نیوز – جزئیات قیمت خودرو تارا در بورس کالا


یونیت آزاد خبر –
به گزارش یونیت آزاد خبر، باتوجه به عرضه 34 هزار خودرو در بورس کالا قیمت خودرو با تغییرات محسوسی مواجه شده است.
بر اساس گزارش بورس کالا قیمت خودروی تارا در بورس کالا حدود ۲۰۰ میلیون تومان زیر ارزش بازار اعلام شده است و این میزان باعث شده تا بسیاری از مردم برای خرید خودرو، در بازار بورس ثبت نام کنند.
دیروز ۲ هزار دستگاه تارا سفید در بورس کالا عرضه شد که در نهایت این خودرو با میانگین قیمتی ۳۵۱ میلیون تومان به فروش رسید.
در جریان معاملات بورس کالای ایران، تعداد ۲ هزار دستگاه تارا سفید مورد معامله قرار گرفت. این تعداد خودرو با میانگین قیمتی ۳۵۱ میلیون و ۲۷۴ هزار تومان به فروش رسید و در تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ به خریداران تحویل داده خواهند شد.
خریداران این خودرو علاوه بر قیمت مچ شده باید ۱۳ درصد مالیات و عوارض قانونی، هزینه‌هایی شامل بیمه و شماره گذاری خودرو نیز بپردازند.

در عرضه ۲ هزار تارا سفید حدود ۲ هزار و ۵۲۲ نفر به رقابت پرداختند که در نهایت این خودرو با میانگین قیمتی ۳۵۱ میلیون و ۲۷۴ هزار تومان، ۳۶.۹۵ درصد بالاتر از قیمت پایه به فروش رسید.
همچنین دیروز در عرضه ۴ هزار پژو ۲۰۷ حدود ۶ هزار و ۶۸۳ نفر به رقابت پرداختند که در نهایت این خودرو با میانگین قیمتی ۳۷۵ میلیون تومان، حدود ۱۰۲ درصد بالاتر از قیمت پایه به فروش رسید. بر این اساس قیمت میانگین خودرو تارا در بورس کالا حدود ۲۷ میلیون تومان ارزان‍تر از پژو ۲۰۷ سفید معامله شد، این در حالی است که قیمت تارا در بازار و کارخانه به مراتب بالاتر از قیمت پژو ۲۰۷ است.
لازم به ذکر است با معامله ۱۲ هزار خودرو در بورس کالا، کل عرضه خودرو در بورس کالا از ۳۴ هزار دستگاه عبور کرده است.

منبع:ایبنا
∎​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *