دسته‌ها
اخبار

ایمنا – پیش بینی قیمت طلا امروز ۲۵ بهمن + جزئیات‌


یونیت آزاد خبر –
رضا مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در تشریح پیش بینی قیمت طلا در روند معاملات بازار آزاد امروز، اظهار کرد: نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار آزاد در بازه زمانی یک هفته گذشته بیش از ۲۵ هزار تومان افزایش پایدار را تجربه کرده و به رغم اینکه با نزدیک شدن به ایام سال نو باید شاهد افزایش تقاضا برای خرید طلا، سکه و طلای ۱۸ عیار باشیم، نوسانات باعث شده قدرت خرید مردم برای تأمین نیازهای غیر اولیه خود در این زمینه تا حد زیادی کاهش پیدا کند.
وی افزود: در حال حاضر قیمت هر سکه طرح قدیم یا بهار آزادی در روند معاملات بازار آزاد تقریباً ۱۱ میلیون و ۸۵۱ هزار تومان است که این نرخ در هفته گذشته بیش از ۲۴۰ هزار تومان افزایش ناپایدار را تجربه کرده است؛ به نظر می‌رسد با توجه به شرایط بازار تداوم افزایش قیمت طلا، سکه و جواهرات در هفته جاری نیز ادامه داشته باشد.
این فعال بازار طلا، سکه و جواهرات تصریح کرد: سکه تمام طرح جدید یا امامی در روند معاملات هفته گذشته بیش از ۴۰۲ هزار تومان افزایش ناپایدار را تجربه کرد و باید منتظر افزایش قیمت بیشتر این سکه و جواهرات در آستانه سال جدید باشیم.
توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار طلا، سکه و جواهرات نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران می‌باشد.

∎​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *