دسته‌ها
اخبار

اولین جلسه دادگاه ریپل برگزار شد؛ ریپل: کمیسیون بورس هیچ هشدار قبلی نداده بود

اولین جلسه دادگاه ریپل برگزار شد؛ ریپل: کمیسیون بورس هیچ هشدار قبلی نداده بود – رمز ارز

اخبار آلت‌ کوین‌ها

متیو سولومون (Metthew Solomon)، وکیل برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، ادعا کرده است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در هشدار به فعالان بازار و صرافی‌ها در سال ۲۰۱۹ نسبت به اوراق بهادار بودن یا نبودن XRP غفلت کرده است.
به گزارش یوتودی، سولومون در این باره به دادگاه گفت:
پیش‌تر در روند تأمین دلیل، متوجه شدیم که کمیسیون بورس و اوراق بهادار اواخر سال ۲۰۱۹ با برخی از فعالان حرفه‌ای و سازمان‌یافته بازار از جمله صرافی‌ها صحبت کرده است. [و] ظاهراً به آنها اعلام نکرده است که به‌عقیده این کمیسیون، توکن‌های XRP اوراق بهادار یا قراردادهای سرمایه‌گذاری هستند. بار دیگر با پیش‌رفتن این پرونده، این حقایق روشن و مشخص می‌شود که XRP نمی‌تواند یک اوراق بهادار باشد و یک اوراق بهادار هم نخواهد بود.
بر اساس گفته‌های سولمون، گارلینگهاوس درخواستی برای رد پرونده هم تسلیم دادگاه کرده است.
طبق ادعای کمیسیون بورس آمریکا، گارلینگهاوس از جمله افرادی بوده است که خرید XRP‌ را تشویق کرده است. سولومون با رد این مسئله، بر این ادعا پافشاری می‌کند که گارلینگهاوس نمی‌دانسته است که این احتمال وجود دارد توکن‌های XRP تحت عنوان قرارداد سرمایه‌گذاری قرار گیرد. سولومون در این باره گفت:
اتهامات وارده از سوی کمیسیون بورس آمریکا بر خلاف چیزی است که آنها می‌خواهند انجام دهند. آقای گارلینگهاوس نمی‌دانست که XRP ممکن است یک قرارداد سرمایه‌گذاری باشد یا پیش‌تر یک قرارداد سرمایه‌گذاری بوده است. او اعتنایی به این مسئله نداشت.
مارتین فلامنباوم (Martin Flumenbaum)، وکیل کریس لارسن (Chris Larsen)، هم‌بنیان‌گذار ریپل هم اعلام کرد که موکلش درخواست رد پرونده را تسلیم دادگاه کرده است.
جورج جراردو اتریرو (Jorge Gerardo Tenreiro)، جان دنیلز (John Daniels) و گروه دیگر از وکلا، نمایندگی کمیسیون بورس و اوراق بهادار را در دادگاه بر عهده دارند. طبق اتهامات وارد‌شده به ریپل، این شرکت قراردادهای سرمایه‌گذاری را تحت عنوان XRP به سرمایه‌گذاران عرضه کرده است.
کمیسیون بورس آمریکا به آنالیسا تورس (Analisa Torres)، قاضی فدرال، اعلام کرده است که احتمال ثبت دادخواستی برای مقابله به دفاعیه ریپل زیاد است. اندرو جی سرسنی (Andrew J. Ceresney)، وکیل شرکت ریپل هم این کمیسیون را متهم کرده است سعی در ایجاد اخلال در روند تأمین دلیل دارد.

موردی یافت نشد.

wpDiscuzدیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدxInsertComment Author Info

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *