دسته‌ها
اخبار

انتشار فهرست ۱۰۰ شرکت تأثیرگذار جهان در مجله تایم؛ نام دو شرکت رمز ارز دیده می‌شود

دیجیتال کارنسی گروپ (Digital Currency Group) و کوین بیس در فهرست ۱۰۰ شرکت تأثیرگذار مجله تایم در سال ۲۰۲۱ قرار گرفتند.
به گزارش کوین تلگراف، مجله تایم با نام بردن از دیجیتال کارنسی گروپ و کوین بیس در فهرست ۱۰۰ شرکت تأثیرگذار سال ۲۰۲۱، به گرم‌ کردن بازار رمز ارز ادامه می‌دهد.
در فهرست ۱۰۰ شرکت برتر که روز ۲۷ آوریل (۷ اردیبهشت) منتشر شد بر تأثیری که دو غول رمز ارز در ۱۲ ماه گذشته داشتند تأکید شده است. این فهرست از ۴ گروه مختلف پیشگامان، رهبران، نوآوران و ایجاد کنندگان تغییرات اساسی تشکیل شده است.
دیجیتال کارنسی گروپ به‌عنوان یکی از ایجادکنندگان تغییرات اساسی در کنار نام‌های بزرگی چون تسلا، هواوی، شاپیفای و کلاب هاوس دسته‌بندی شده است. تایم خاطرنشان ساخت دیجیتال کارنسی گروپ از طریق شرکت‌های تابعه خود از جمله شرکت مدیریت دارایی گری اسکیل و وب سایت کوین دسک، فضای رمز ارز را برای سرمایه‌گذاران روشن می‌کند. دارایی‌های تحت مدیریت گری اسکیل تا به امروز ۴۵.۵ میلیارد دلار است.
در ژانویه ۲۰۲۰، صندوق سرمایه‌گذاری گری اسکیل بیت کوین تراست به اولین محصول مالی تبدیل شد که به‌طور کامل با رمز ارز پشتیبانی می‌شود و به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا گزارش ارائه می‌کند. با این کار صندوق تراست و به‌دنبال آن بلاک چین برای سرمایه‌گذاران بیشتری باز می‌شود.
اگرچه گری اسکیل در سال گذشته عملکرد قابل توجهی داشته است، اما قرار گرفتن شرکت مادر آن در این فهرست ممکن است تحت تأثیر همکاری اخیر آن با مجله تایم باشد. این نشریه و گری اسکیل در حال همکاری برای انتشار مجموعه‌ای از ویدیوهای آموزشی درباره رمز ارز هستند. هم‌چنین تایم موافقت کرده است که پرداخت‌های گری اسکیل به صورت بیت کوین باشد و بیت کوین را در ترازنامه خود نگه دارد.
کوین بیس در کنار غول‌هایی چون فیس‌بوک، علی بابا، گوگل، وال مارت و آمازون قرار گرفته است. این صرافی در رابطه با فهرست‌شدن آن در نزدک در ۱۴ آوریل (۲۵ فروردین) با عنوان «حمایت از اعتبار رمز ارز» توصیف شده است. این صرافی در سه ماهه نخست سال جاری در مقایسه با کل سال ۲۰۲۰ درآمد بیشتری داشته است. براساس گزارش‌ها درآمد کوین بیس در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱، ۱.۸ میلیارد دلار و درآمد سال گذشته آن ۱.۲ میلیارد دلار بوده است.
امسال سال بزرگی برای رمز ارز بوده است، اما هیچ چیز به اندازه فهرست‌شدن مستقیم ۱۴ آوریل کوین بیس در نزدک معتبر نبوده است. صرافی که ۵۶ میلیون کاربر در آن، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را خریدو‌فروش می‌کنند. کوین بیس اولین روز معاملات خود را با ارزش نزدیک به ۸۶ میلیارد دلار به پایان رساند که آنرا به ارزشمندترین صرافی در آمریکا تبدیل می‌کند و ارزهای دیجیتال را در موقعیتی قرار می‌دهد که اعتبار وال استریت را افزایش دهند.
اضافه‌شدن کوین بیس و دیجیتال کارنسی گروپ در این فهرست گام دیگری در مسیر پذیرش رمز ارز از سوی جریان اصلی است. تا مدتی قبل تصور آنکه این دو مانند دیزنی، BP، پی‌پل، آدیداس، اسپاتیفای و ایربی‌ان‌بی در فهرست ۱۰۰ شرکت برتر قرار گیرند دشوار بود.
مجله تایم اولین بار در ماه مارس ۱۹۲۳ منتشر شد. مجله و نشریه آنلاین تایم به‌تدریج خود را به دنیای رمز ارز نشان داد. در ماه مارس، تایم اولین مجموعه توکنایز شده از جلد مجله‌های خود را به عنوان توکن غیر مثلی (NFT) به حراج گذاشت که با تقریباً ۲۵۰,۰۰۰ دلار بیشترین فروش توکن غیرمثلی را رقم زد.
هفته گذشته نیز تایم همکاری خود را با Crypto.com جهت پذیرش رمز ارز برای پرداخت اشتراک دیجیتال ۱۸ ماهه اعلام کرد. هم‌چنین ۱۰٪ وجه، به خوانندگانی که پرداخت خود را با استفاده از CRO، کوین Crypto.com انجام دادند بازگشت داده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *