دسته‌ها
اخبار

آموزش استفاده از جوایز صرافی بینگ ایکس BingX

یکی از معتبرترین و بهترین صرافی های رمز ارز خارجی، صرافی بینگ ایکس است. این صرافی با ارائۀ امکانات متنوع، رابط کاربری مناسب و روش‌های معاملاتی پیشرفته در میان بسیاری از معامله‌گران به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است. صرافی بینگ ایکس در کنار امکانات معمول، روش‌هایی را در نظر گرفته است که معامله‌گران مبتدی و حرفه‌ای می‌توانند با استفاده از آن‌ها، درآمد غیرفعال داشته باشند. صرافی بینگ ایکس در موقعیت‌های مختلفی جوایزی را برای کاربران تعیین می‌کند. همچنین، این صرافی در دوره‌های زمانی خاصی با برگزاری رویدادها و مسابقات از پیش‌طراحی شده، هدایا و جوایزی را تحت عنوان Bonus به شرکت‌کنندگان اعطا می‌کند. در ادامه، به آموزش استفاده از جوایز صرافی بینگ ایکس BingX می‌پردازیم.
معرفی انواع جوایز صرافی بینگ ایکس BingX
همانطورکه اشاره شد، صرافی بینگ ایکس با برگزاری مسابقات و رویدادهای متنوع، جوایز و هدایایی را به کاربران می‌دهد. بهتر است پیش از آنگه آموزش استفاده از جوایز صرافی بینگ ایکس BingX را شروع کنیم، با این جوایز و انواع آن آشنا شویم.
کوپن تخفیف در کارمزد، در صرافی بینگ ایکس
کوپن تخفیف در کارمزد صرافی بینگ ایکس که تحت عنوان Rebate voucher نیز شناخته می‌شود، یکی از انواع جوایز صرافی بینگ ایکس است. پس از تکمیل مراحل ثبت نام، این صرافی یک کوپن 10 تا 20 دلاری به کاربر می‌دهد. کاربران این کوپن تخفیف را می‌توانند در بخش موردنظر فعال کنند تا کارمزد معاملات به‌صورت خودکار از این کوپن کسر شود.

بونوس ترید پرپچوال فیوچرز در صرافی بینگ ایکس
یکی دیگر از جوایز ارائه‌شده در صرافی بینگ ایکس، بونوس ترید پرپچوال است. استفاده از این بونوس نیازمند مارجین اولیه است؛ اما می‌توانید بدون محدودیت در میزان لوریج انتخابی از آن استفاده کنید. این امکان وجود دارد تا بونوس ترید پرپچوال را براساس مبلغ قیدشده و به میزان دلخواه، به یکی از معاملات خود اضافه کنید.
بونوس ترید استاندارد فیوچرز در صرافی بینگ ایکس
بونوس ترید استاندارد فیوچرز یا همان USDT Bonus، یکی دیگر از انواع جوایز صرافی بینگ ایکس است. زمانی‌که حجم معاملات کاربر بالا می‌رود، صرافی بینگ ایکس، تا حداکثر 120 دلار بونوس ترید استاندارد را  به‌عنوان جایزه به کاربر می‌دهد. همچنین، می‌توانید با استفاده از بونوس استاندارد بدون نیاز به مارجین اولیه، پوزیشن جدیدی را ایجاد کنید.
کوپن کپی ترید در صرافی بینگ ایکس
کوپن کپی ترید که به‌عنوان Subsidy Voucher نیز شناخته می‌شود، یکی از انواع جوایز موجود در صرافی بینگ ایکس است. این کوپن جایزه، در تراکنش کپی تریدینگ مانند نوعی بیمه عمل می‌کند. به این ترتیب، کاربرانی که این نوع کوپن را در اختیار داشته باشند، اگر در زمان تسویه حساب، در معاملات کپی تریدینگ ضرر کرده باشند، مبلغی را دریافت می‌کنند. مبلغ واریزی به میزان ارزش کوپن کپی ترید کاربر بستگی دارد.

سوپر بونوس یا بونوس خوشامدگویی در صرافی BingX
یکی دیگر از انواع جوایز موجود در صرافی بینگ ایکس، سوپر بونوس یا بونوس خوشامدگویی است. این جایزه مبلعی برابر با 30 دلار است. این بونوس به حساب کاربری فرد اضافه شده و در معاملات از حساب وی حمایت می‌کند. همچنین، این امکان فراهم شده تا در صورت تحقق شرایط از پیش تعیین‌شده، فرد بتواند این بونوس را از حساب کاربری خود برداشت کند.
راه‌های کسب درآمد از صرافی بینگ ایکس
صرافی بینگ ایکس راه‌ها و روش‌های مختلفی دارد که با به‌کارگیری هر یک از آن‌ها می‌توانید پاداش و جوایزی را دریافت کرده و درآمد غیرفعالی کسب کنید.

کسب درآمد از طریق معامله در پنل اسپات و فیوچرز صرافی
کسب درآمد از طریق گرید تریدینگ
کسب درآمد از طریق آربیتراژ خودکار
کسب درآمد با دعوت از دوستان برای ثبت نام در صرافی؛ دریافت سود تا حداکثر 60 درصد
کسب درآمد با نشر سیگنال‌های شخصی معاملات؛ مربوط به بخش کپی تریدینگ
کسب درآمد با معرفی تریدرهای کپی به دوستان؛ دریافت 25 درصد از سود کپی ترید کاربر دعوت‌شده
کسب درآمد از طریق تریدهای بایننس و دریافت سود از بینگ ایکس؛ با استفاده از قابلیت اتصال به بایننس

کاربرد جوایز و بونوس‌های صرافی بینگ ایکس
پاداش و جوایز طراحی‌شده در صرافی بینگ ایکس تحت شرایط خاصی به حساب کاربری افراد اضافه می‌شود؛ اما این جوایز به محض اضافه‌شدن به حساب کاربری قابل برداشت و استفاده نیستند؛ این جوایز تنها در صورت تحقق یک سری شرایط مشخص در اختیار کاربر قرار خواهند گرفت. انواع بونوس‌ها و شرایط برداشت و استفاده از آن‌ها عبارتند از:

جوایز قابل برداشت و بدون ضرر:

در مرحلۀ اول، این بونوس به حساب کاربری فرد اضافه می‌شود، اما امکان استفاده از آن وجود ندارد. درصورتی‌که معامله‌گر در یک زمان محدود حجم مشخصی معامله انجام دهد، این بونوس قابل برداشت شده و به کاربر تحویل داده می‌شود.

بونوس غیر قابل برداشت با استفاده در معامله

همانطورکه از عنوان این نوع بونوس مشخص است، کاربر نمی‌تواند به‌طور مجزا آن را برداشت کند. در واقع این بونوس در حساب کاربر قرار گرفته و تنها در صورت بروز ضررهای احتمالی، از حساب کاربر حمایت می‌کند.

این نوع بونوس بسته به شرایط، ممکن است قابل برداشت یا غیرقابل برداشت باشد. حجم این جایزه محدود بوده و برای دریافت آن نیازی به واریز اولیه نیست.

این نوع بونوس نه‌تنها قابل برداشت است، بلکه در شرایط زیان‌ده به حساب کاربری فرد کمک می‌کند.

نحوه استفاده از بونوس‌ها در بینگ ایکس چگونه است؟
اکنون که با انواع جوایز و هدایای صرافی بینگ ایکس و شرایط دریافت آن‌ها آشنا شدیم، نوبت به آموزش استفاده از جوایز صرافی بینگ ایکس Bingx می‌رسد. برای استفاده از بونوس‌ها و هدایای صرافی بینگ ایکس تنها کافی‌ست مراحل زیر را به ترتیب طی کنید.

ابتدا اپلیکیشن صرافی Bingx را اجرا کرده و وارد حساب کاربری خود شوید.
با ورود به پنل کاربری خود، در بالای سمت چپ صفحه، به آیکون پروفایل خود بروید.
با ورود به این بخش، روی گزینۀ My Rewards کلیک کنید.
با انتخاب این گزینه، به صفحۀ جدیدی منتقل می‌شوید.
در این صفحه، لیست جوایز و هدایایی که به حساب کاربری شما اضافه شده است، قابل مشاهده است.
جهت استفاده از هر یک از این جوایز، لازم است روی گزینۀ use کلیک کنید.
همچنین در صفحۀ My Rewards، گزینۀ دیگری نیز در اختیار شماست.

گزینۀ Claimed: پاداش‌هایی که به حساب کاربری شما اعطا شده باشد، در این گزینه قابل مشاهده هستند.
گزینۀ Invalid: با انتخاب این گزینه می‌توانید پاداش‌های از دست‌رفتۀ حساب خود را مشاهده کنید.

به این مقاله امتیاز دهید

(۱۹۲ رای)

۴.۵

ترتیبی که برای خواندن مقالات صرافی بای بیت به شما پیشنهاد میکنیم:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *