دسته‌ها
اخبار

همشهری آنلاین – معرفی جدیدترین‌های گوگل در رویداد I/O | پیکسل‌واچ سرانجام معرفی شد


یونیت آزاد خبر –
به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت ورج، در این رویداد گوگل گوشی میان‌رده جدید خود را با نام Pixel 6a معرفی کرد که در ۲۱ ژوئیه برای پیش‌سفارش، ۴۴۹ دلار قیمت خواهد داشت. به نظر می‌رسد این شرکت داستان معمول خود را برای این گوشی تغییر می‌دهد. مدل‌های قبلی A دارای دوربینی قابل مقایسه با دوربین پیکسل‌های پرچمدار گوگل بودند، اما پردازنده‌های ضعیف‌تری داشتند. اگرچه 6a دارای تراشه Tensor پیکسل ۶ و طراحی آن است، اما دوربین ۱۲ مگاپیکسلی را در مقابل دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در ۶ استاندارد به‌کار گرفته است.

سرانجام ساعت پیکسل به‌طور رسمی رونمایی شد. این ابزار پوشیدنی نسخه به‌روز شده Wear OS 3 را اجرا می‌کند و دارای یکپارچه سازی Fitbit است که به شما امکان می‌دهد معیارهای سلامتی خود را پیگیری کنید. با این حال، هنوز چند سوال بی پاسخ و بسیار مهم در مورد ساعت وجود دارد: ما نمی‌دانیم که از چه نوع تراشه‌ای استفاده می‌کند و همچنین نمی‌دانیم که چقدر قیمت  دارد. این ساعت قرار است اواخر پاییز امسال در کنار گوشی پیکسل ۷ عرضه شود.

گوگل هدفونPixel Buds Pro  را با قیمت ۱۹۹ دلار معرفی کرد. این هدفون قابلیت حذف نویز فعال را دارد و زمانی که از آن استفاده می‌کنید، عمر باتری تخمینی ۷ ساعت خواهد داشت. گوگل می‌گوید که Buds دارای یک تراشه صوتی سفارشی است و از بلوتوث چند نقطه‌ای پشتیبانی می‌کند و به آنها اجازه می‌دهد همزمان به دو دستگاه متصل شوند. این یک ترفند ساده است و به ویژه در دنیای هدفون رایج نیست. آنها همچنین در چندین رنگ، از جمله مشکی، قرمز و سبز عرضه خواهند شد و در تاریخ ۲۱ ژوئیه با پیش‌سفارش در دسترس خواهند بود.

گوگل اعلام کرد که قصد دارد سال آینده یک تبلت اندرویدی را عرضه کند تا به عنوان «همراهی عالی برای پیکسل با فاکتور بزرگ‌تر» عمل کند. تنها جزئیات سخت‌افزاری واقعی ما در مورد تبلت آینده گوگل این است که یک تراشه Tensor در آن وجود دارد.

درست در پایان مراسم خود، گوگل یک عینک AR را به نمایش گذاشت که قادر به ترجمه بلادرنگ در حین مکالمه بود. تقریباً هیچ جزئیاتی در مورد اینکه آیا این محصولی است که مردم می‌توانند بخرند یا خیر وجود ندارد، اما مطمئنا دیدن نکات بیشتری از برنامه گوگل برای پیوستن به شرکت‌هایی مانند اسنپ و متا در رقابت برای قرار دادن واقعیت افزوده بر چهره شما جالب است.
در کنار گجت‌ها و گوشی، گوگل درباره اندروید ۱۳، کیف پول دیجیتال، نرم‌افزارهایی همچون نقشه و لنز نیز مطالبی را عنوان کرد. نرم‌افزارهایی که مبحث هوش مصنوعی را به میان می‌آورد.

∎​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *