دسته‌ها
اخبار

باشگاه خبرنگاران جوان – افتتاح ۲۶ پروژه با اعتبار ۱۲۷میلیارد تومان در اقلید


یونیت آزاد خبر –
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرضا قاسمپور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت‌های تامین برق در ایجاد رفاه و توسعه پایدار عنوان کرد: شبکه برق ۲۳۰/۶۶ کیلو ولت منطقه حسن آباد که بر اساس مطالعات میدانی و با هدف رفع افت ولتاژ احداث شده است که اعتبار اختصاص یافته برای احداث این پروژه ۵۷ میلیارد تومان بوده است.
او همچنین در آیین افتتاح دو طرح آبیاری بارانی در روستا‌های آسپاس و بازیچه بر لزوم توسعه آبیاری‌های نوین در شرایط خشکسالی تاکید کرد و افزود: بی شک استفاده از روش‌های جدید در آبیاری صرفه جویی در منابع آب و توسعه پایدار را درپی دارد.
به گفته معاون استاندار فارس این پروژه‌ها با مشارکت بخش خصوصی در ۵۷ هکتار از مزارع روستا‌های آسپاس و بازبچه را تحت پوشش قرار می‌دهد و اعتبار اختصاص یافته برای این طرح‌ها ۲میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.
این جایگاه سوخت در منطقه صنعتی تیمارجان و محور مواصلاتی طریق الرضا از دیگر پروژه‌های افتتاح شده در سفر قاسم پور به اقلید بود که با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان احداث شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس همچنین در مراسم افتتاح طرح روشنایی چال باباشاه (تفرجگاه محمد رسول الله) به اعتبار ۸۰۰ میلیون تومانی این طرح اشاره کردو افزود: این طرح با مشارکت شرکت توزیع نیروی برق و شهرداری شهر اقلید طراحی و اجرا شده است.
بهره برداری از شبکه و پست برق داخلی پروژه ۱۹۲ واحدی مسکن مهر اقلید با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان طرح دیگری بود که باحضور معاون استاندار فارس افتتاح شد.
به گفته قاسم پور این مجموعه واحد‌های مسکن مهر قرار است تا پایان مهر ماه تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شود.
جمع اعتبار پروژه‌های که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس افتتاح شد بیش از۸۰ میلیارد تومان بود.
انتهای پیام/ 
∎​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *