دسته‌ها
اخبار

باشگاه خبرنگاران جوان – احداث ۱۵ مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در لرستان


یونیت آزاد خبر –
به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،اسفندیار حسنی مقدم،رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان  در نشست احداث مراکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی اظهار کرد: باتوجه به سیاست‌های ابلاغی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران احداث مراکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی «روستا بازار» در دستور کار قرار دارد.
او گفت: اهداف احداث این مراکز و کارکرد آن حذف واسطه‌های غیر ضروری بین تولیدکنندگان محصولات‌کشاورزی و مصرف‌کنندگان می‌باشد.
او  افزود: با توجه به تاثیر مثبتی که عرضه محصولات کشاورزی بصورت مستقیم در حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی و معیشت جامعه مصرف کنندگان خواهد داشت به عنوان یکی از کار‌های راهبردی سازمان جهاد کشاورزی استان در دستور کار قرار دارد.
او  بیان کرد: تمامی دستگاه‌های تابعه موظف اند نهایت همکاری را برای رفع موانع و تسهیل امور با تعاون روستایی استان داشته باشد.
او  ادامه داد: تعداد ۱۵ روستا بازار برای ۱۱ شهرستان پیش‌بینی شده که طرح‌های برخی از این «روستا بازارها» تهیه و برای تایید تأمین منابع مالی مورد نیاز به سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور ارسال گردیده و برخی دیگر نیز در دست بررسی و مطالعه می‌باشد.
انتهای پیام/ب
∎​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *