دسته‌ها
اخبار

اقتصاد نیوز – تداوم روزهای بد برای طلا!

یونیت آزاد خبر – به گزارش اقتصادنیوز ، بازار طلا برای چهارمین هفته روندی نزولی را تجربه کرد. آخرین نظرسنجی هفتگی طلای کیتکو نیوز نشان می دهد که تحلیلگران وال استریت در هفته جاری امید چندانی به بازدهی طلا ندارند.
اگرچه پیش‌بینی‌ها در بازار طلا تا حدودی منفی است، اما برخی از تحلیلگران خوشبین هستند که عدم اطمینان اقتصادی همچنان به حمایت بلندمدت از این فلز گرانبها ادامه خواهد داد.
مارک چندلر، مدیر عامل Bannockburn Global Forex، در این باره تصریح کرد:به احتمال زیاد شاهد کاهش قیمت طلا به 1800 دلار در هر اونس در کوتاه مدت خواهیم بود. با این حال، او براین باور است که قیمت پایین تر ممکن است برخی از سرمایه گذارانی را که به دنبال دارایی امن هستند جذب کند.
این هفته، 17 تحلیلگر وال استریت در نظرسنجی Kitco News Gold شرکت کردند. در میان شرکت‌کنندگان، 13 تحلیلگر معادل76 درصد روند بازار طلا در کوتاه‌مدت را نزولی ، یک تحلیلگر، معادل 6 درصد، این روند را صعودی بود و سه تحلیلگر، معادل 18 درصد بازار را کم‌نوسان ارزیابی می‌کنند.
 در نظرسنجی آنلاین نیز 831 نفر شرکت کردند. از این تعداد، 374 نفر معادل 45 درصد بازار را افزایشی، 327 نفر یا 39 درصد این روند را کاهشی و  130 شرکت کننده معادل 16 درصد این بازار را کم‌نوسان ارزیابی کردند.

  ∎​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *