دسته‌ها
اخبار

افکارنیوز – سرمایه‌گذاری ارزان و پرسود با خرید آپارتمان دست دوم در استانبول



این روزها بنا به دلایل متعدد افراد زیادی در فکر سرمایه‌گذاری املاک در کشور ترکیه هستند. یکی از انتخابهای درست برای سرمایه‌گذاری خرید آپارتمان دست دوم در استانبول است، شهر استانبول بالاترین رشد اقتصادی را بین شهرهای ترکیه دارد و همچنین آپارتمان‌های دست دوم قیمت معقول‌تری برای سرمایه‌گذاری دارند. ما در این مقاله بنابر گزارش املاک شهر تلاش داریم تا شرایط خرید ملک بالاخص آپارتمان دست دوم در استانبول را بررسی کنیم.
 

چرا خرید آپارتمان در استانبول؟
خرید ملک و سرمایه‌گذاری در ترکیه و استانبول بنا به دلایل متعدد یک فرصت بی‌نظیر است، شما با خرید ملک در استانبول می‌توانید از رشد سرمایه خود مطمئن باشید. همچنین با خرید ملک در ترکیه برای خودتان و اعضای خانواده‌تان پاسپورت ترکی بگیرید و به راحتی به کشورهای مختلف سفر کنید. از فرصت رشد اقتصادی کشور ترکیه و امکانات و شرایط زندگی مدرن و آرامش کشور ترکیه بهره‌مند شوید.
یکی از شهرهای پررونق در کشور ترکیه کلان‌شهر استانبول است، بنابر آمار رسمی بسیاری از خارجی‌ها علاقمند به سرمایه‌گذاری در شهر استانبول هستند. به این دلیل که املاک ترکیه بین ۵ تا ۲۰ درصد رشد متوسط سالانه را نشان می‌دهند که بسته به مناطق متفاوتند. شما می‌توانید با توجه به بودجه مالی خود در انواع املاک از جمله دوبلکس یا پنت‌هاوس سرمایه‌گذاری کنید.
 آپارتمان دست دوم در استانبول
یکی از عللی که خرید آپارتمان در استانبول را تبدیل به یک مقصد سرمایه‌گذاری مناسب کرده است، هزینه پایین سرمایه‌گذاری در این نوع املاک می‌باشد. همچنین شما با خرید این نوع املاک نیز به راحتی می‌توانید اقامت کشور ترکیه را دریافت کنید. نکته‌ای که باید در خرید ملک دست دوم در نظر داشته باشید این است که این نوع املاک از نوساز تا کلنگی را دربرمی‌گیرند، بنابراین شما با توجه به شرایط مالی و نیاز خود می‌توانید از بین گزینه‌های مختلف انتخاب کنید.
 
خرید دوبلکس در استانبول
بناهای دوبلکس در ترکیه به نسبت ایران متداول‌تر هستند، دوبلکس‌ها بنا به ساختار خود فضای بیشتری با وجود متراژ کمتر زمین در اختیار مالک می‌گذارند. خرید دوبلکس در استانبول یک گزینه ایده‌آل برای افرادی است که به دنبال سرمایه‌گذاری، مدرنیته و فضای خصوصی هستند. املاک دوبلکس به نسبت قیمت پرداختی فضای بیشتری را در اختیار شما می‌گذارند،‌ این املاک اکثر اوقات یک باغچه نیز دارند. قیمت این نوع املاک با توجه به عمر، منطقه، متراژ و ساخت آن دارد.
 

خرید پنت‌هاوس در استانبول
خرید پنت‌هاوس در استانبول یک گزینه لوکس برای افرادی است که خواهان زندگی لوکس هستند،‌ پنت‌هاوس به بالاترین طبقه آپارتمان گفته میشود. پنت‌هاوس قیمت بالایی دارند، البته با توجه به امکانات ارائه شده توسط این نوع ملک‌ها قابل توجیه است. پنت‌هاوس‌ها دارای آسانسور اختصاصی، منظره زیبای شهر، تراس بزرگ و امکانات رفاهی هستند، که مورد پسند علاقمندان به زندگی لوکس و مدرن است.
 
سخن آخر
ترکیه با سرعت زیادی در عرصه اقتصادی و تجاری در حال رشد و توسعه است. همین امر افراد زیادی را علاقمند به سرمایه‌گذاری در بازار رو به رشد ترکیه کرده است. املاک شهر یک آژانس بازاریابی مطمئن می‌تواند به شما در انتخاب درست و سرمایه‌گذاری پرسود کمک کند.
 

سوالات پرتکرار
چه آپارتمان‌هایی در دسته آپارتمان‌های دست دوم قرار می‌گیرند؟
به دو نوع آپارتمان این نام اطلاق می‌شود، یکی آپارتمان‌های کلنگی و دیگری آپارتمان‌ها که توسط مالک و نه شرکت‌ها دادوستد می‌شوند.
میانگین قیمت آپارتمان‌های دست دوم در استانبول چقدر است؟
قیمت این نوع آپارتمان‌ها با توجه به عمر، متراژ و موقعیت مکانی بنا متفاوت هستند، بنابراین نمی‌توان قیمت دقیقی را مشخص کرد.
آیا خرید ملک در استانبول نسبت به سایر شهرهای ترکیه گران‌تر است؟
بله شهر استانبول یک شهر تجاری و توریستی است و در قلب اقتصاد ترکیه قرار دارد، این کشور بالاترین نرخ سودآوری را در افزایش قیمت املاک نشان می‌دهد؛ از این روی خرید ملک در استانبول به نسبت سایر شهرهای ترکیه گران‌تر تمام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *